2 mėn. ataskaita: daugiau pardavimų ir (nemažas) nuostolis5 min. skaitymui

Gegužės 27 dieną išvykstu į 7 dienų mokymus Latvijoje, todėl noriu pasidalinti rezultatais ankščiau. Pardavimų kiekio planą įvykdžiau su mažesniu biudžetu bei planavau… bet vistiek dar veiklą vykdau nuostolingai.

Prieš daugiau nei 30 dienų atsirado galimybę užsisakyti prekes ir iki balandžio 30 dienos aptarnavau pirmus 5 klientus. 

Gegužės mėnesiui buvau iškėlęs tikslą – 20 pardavimų. Per gegužės mėnesio 23 dienas buvo apmokėti 21 kliento užsakymai.

Kiek žmonių apsilankė? 

1,417 lankytojai per šias 23 dienas.

Iš Facebook mokomos reklamos buvo 784 sesijos ( konversija 1,14 % )
Iš AdWords PPC buvo 302 sesijos ( konversija 2,32 % )
Bendra konversija buvo 1,48 % ( vienas iš 67 rado ką įsigyti )
70 lankytojų atvedė Instagram paskyra
Natūrali paieška generavo 86 lankytojus
Kiti buvo šio tinklaraščio skaitytojai

Kaip ir minėjau, kad šio mėnesio biudžetas mokamai reklamai turėtų neperžengti 100 €. Mokamai reklamai išleidau 53,47 €.

Facebook reklamai buvo išleista 29,33 €
9 sėkmingos konversijos
Konversijos kaina – 3,26 €

Google AdWords PPC – 24,14 €
7 sėkmingos konversijos
Konversijos kaina – 3,45 €

Iš kur atsirado dar 5 pardavimai?
1 klientė pakartojo užsakymą
1 pirkėja mūsų nepamiršo po konkurso
1 prekę įsigijo draugė (ačiū Strelkai ir Belkai)
Ir ačiū spausk čia tinklaraščio skaitytojui (p.s. jeigu skaitai, tavęs ieško kurjeris!)

 

Per 23 šio mėnesio dienas buvo parduota prekių ir paslaugų už 208.16 €.

Tik viena klientė pasiekė nemokamo pristatymo ribą.

Bankiniu pavedimu apmokėjo 11 klientų, likę 10 per el. bankininkystę.

 

Šio mėnesio nuostolis yra -30,99 €

Prekės – 120,64 €
Mokama reklama – 53,47 €
Pristatymas – 32,50 €
Vokai ir pakavimo medžiagos – 8,40 €
Šokoladukai – 3,99 € (taip, siunčiu neįpareigojančią dovaną)
Asmeniniai kliurkai – 14 €
Paysera mokesčiai – 6,15 €

P.S. Čia dar neįtraukiau išlaidas rašytojai (ji išbandė prekes ir parašė apie jas straipsnį bei kelių produktų aprašymus) bei dovanas socialinių tinklų žvaigždėms. Galutinis nuostolis gali siekti 200 €.

Atsižvelgiant į užsakymų dydžius ir suprantant, kad pelnas gali būti tik taupant. Suradau rudų vokų tiekėją, nes pradžioje pirkau už 50 centų, dabar jų kaina yra 0,13 €. Išlaidos užsakymo vykdymui bus 37 centais mažesnis.

Kiti sekančio mėnesio tikslai yra įvardinti straipsnio pabaigoje.

 

Suš#dmaliavau 3 riebius kartus! 

  • Vieną bankinį pavedimą tiesiog praleidau… gerai, kad klientė parašė po savaitės. Tai operatyviai išsiunčiau su kurjeriu ir papildomą dovaną… 6 eurų minusas.
  • Užsisakiau per mažus vokus ir dar papildomai 6 € kainavo jų apkeitimas į tinkamą dydį.
  • Sufeilino Prestashop sistema ir Paysera.lt, tai klientei išsiunčiau tik pusę užsakymo. Tai papildomai kainavo 2 €…

14 € kainavo klaidos, net 7 % nuo visos apyvartos.

 

Kokios Facebook reklamos kampanijas vykdžiau?

Per šį mėnesį iš Facebook’o aplankė 784 kartus.

Tam tikros kompanijos generavo labai pigius apsilankymus, bet nežinau ar pasisekė su remarketingu juos pasiekti ir konvertuoti.

Paspaudimo kaina buvo ~0.02 €, o paspaudimų rodiklis ~8 %… bet pirkimo konversijos nebuvo. Kitų kampanijų pardavimų konversija buvo nuo 0,90 % iki 20 %.

 

Vykdžiau 3 skirtingų tipų reklamines kampanijas:

  • produktų karuselė – tam tikros grupės prekės;
  • banerinė reklama – tam tikrų prekių reklamos (dažniausiai naujos prekės ir akcijoms);
  • dark post (nematomų įrašų) reklama buvo naudojama irgi naujiems produktams

Ar teko girdėti apie dark post? Čia yra dar geriau, nei koks darkweb‘as. Dark post – nematomi Facebook įrašai ir jie yra skirti tik reklamai.

Kodėl aš naudoju nematomus įrašus reklamai? Gi baneriai yra jėga?

Tikriausiai esi girdėjęs terminą – banner blindness. Banerinė reklama yra kiekvieną kartą vis mažiau efektyvesnė, dauguma Facebook lankytojų puikiai perprato, kad tavo tie 1,200 x 628 baneriukai yra tiesioginė reklama.

Todėl testuojant reklamos kampanijas vis dažniau pastebiu, kad komunikuojami nematomi įrašai su nuoroda aprašyme veikia (kartais) geriau, nei kokie baneriai. Paspaudimų kaina yra kartais iki kelių kartų mažesnė ir didesnis susidomėjimas.

Noriu įspėti. Kad šitas triukas veikia ne su visomis prekių grupėmis.

Žemiau yra pateiktas mano naudojamas pavyzdys.


Jeigu pradėjai jau eksperimentuoti su Facebook reklamų auditorijomis, tai šį kartą aš pradėjau testuoti ir kelias naujas.  Dabar pagrindinės yra šios:

  • visi svetainės lankytojai
  • tam tikrų produktų ir kategorijų lankytojai
  • tam tikrų produktų ir kategorijų lookalike auditorijos (1-2% lookalike auditorija suveikė geriau nei 1% …)

Kam nerodau reklamos:

Dar turiu sumąstęs kelias auditorijas sekančiam mėnesiui, bet dėl riboto biudžeto neviską galiu ir neviską reikia testuoti vienu metu.

 

90 % pardavimų sudarė 3 prekės

Atsižvelgiant į Google AdWords reklamos kampanijas išsirinkau dvi prekių grupes Facebook reklamai. Lengviau yra parduoti ką jau perka, nei pasiūlyti ko nereikia. Tokia taktika puikiai veikė.

Kitos 10% prekių sudarė 90 % galvos skausmo 🙂

Auksinius kiaušinius dedančių žąsų paieška ir nauji tikslai

Sekantį mėnesį toliau komunikuosiu perkamus produktus ir ieškosiu naujų būdų didinti pirkėjų skaičių.

  1. Pigių produktų paieška ir jų testavimas interneto erdvėje.
  2. Rasti prekių su didesniu antkainiu.
  3. Rašytojos straipsnio komunikavimas labai mažai grupei merginų ir tinklaraščio srauto konvertavimas į pirkėjus.
  4. Minimalus svetainės dizaino patvarkymas ir lengvas adaptavimas mobiliems.
  5. Meta title ir meta aprašymų parašymas, tikintis daugiau paspaudimų iš paieškos bei geresnį matomumą pagal prekių pavadinimus.

 

Sekantį mėnesį noriu padidinti apyvartą dvigubai su tokiu pačiu biudžetu mokamai reklamai.

Jeigu turi kokių klausimų, visada gali rašyti komentarą ir pasistengsiu detaliau atsakyti.

Iki!

 

Visada galėsi lengvai atsisakyti.

4 Comments

  • Arturas
    Idomiai skaitosi. O su remarketingu kaip sekasi? Koks cr?
    • Remarketingo CR priklausė nuo kampanijų. Vienos kampanijos konversija buvo 20%. 15 paspaudimų ir 3 pirkimai. Facebook remarketingo kompanija Dar turiu labai mažą auditoriją ir per pirmą mėnesį dar sunku suprasti vartotojo elgesį.
  • Kęstutis
    Kokios naujienos sins.lt ar dar tęsiate aktyvias marketingo kompanijas? Kaip sekasi su pardavimais, google reitingais ?
    • Sveikas, Kęstuti, Ačiū už puikų klausimą. Kol kas projektas yra miegančiojo lokio fazėje. Laukiu atsakymo iš vieno tiekėjo, ar jis norėtų sujungti jėgas, kad galima būtų efektyviau tęsti projektą.

Leave a comment