Nemokamas ir paprastas įrankis SEO optimizavimui3 min. skaitymui

Pradedant SEO specialisto karjerą dažnai galima pasiklysti tarp įvairiausių SEO įrankių, todėl sukūriau sau šį paprastą įrankį ir dalinuosi su tavimi! Jis yra nemokamas ir gan paprastas.

Per pastaruosius 8 metus esu išbandęs gal 50 skirtingų SEO įrankių. Nuo ahrefs, MOZ, majestic iki raven tools ir Scrape Box…

Bet jie neatitiko to, ko man reikia:

  • Meta informacijos ruošimas ir kolaboravimas su rašytojais;
  • Raktažodžių mind map’as ir priskyrimas svetainėje;
  • SEO projektui svarbių prisijungimų saugojimas;
  • Susijusių raktažodžių paieška;
  • Kontaktų sąrašai outreach kampanijoms…
  • … galimo srauto iš paieškos sistemos analizė (ji padėdavo parduoti SEO paslaugas 🙂 ) .

Iki šiol dar jis nėra tobulas ir turiu minčių, kaip jį galima patobulinti.

Įrašo komentare pasidalink savo nuomone, kaip šis SEO įrankis galėtų būti tau naudingesnis?

 

Nori tiesiog išbandyti įrankį? Nuoroda – https://j.mp/seo-irankis.

 

Pamiršk įrankių ir kolaboracijos frustraciją

Leisk man užduoti kelis klausimus.

Kur saugai prisijungimus prie įmonės socialinių profilių?

Darai out-reachą? Kur saugai informaciją su kontaktais?

Tik nesakyk, kad metą informaciją rašai tiesiogiai į svetainę ir niekas netikrina kalbos stilistikos?

Ar tavo projektas turi 404 klaidas ir kaip jas šalini?

Turbūt raktažodžių paieškai naudoji tik Keyword Planner ir pamiršti apie Google Search Suggestions?

 

Prieš 7 metus turėjau SEO agentūrą ir vienu metu tekdavo optimizuoti apie 20-50 skirtingų projektų… Bičiuli, tikrai laužydavau galvą, kaip prisiminti visus slaptažodžius ir informaciją.

Pirma versija buvo lentelė su projektui svarbiais prisijungimais. Socialiniai tinklai, tinklaraštis, FTP ir t.t.

Asta dailindavo straipsnius, Vykintas juos sistematiškai talpindavo ir reikėdavo man kažkokios informacijos apie darbų eigą.

Todėl bendrai sukūrėme šį įrankį, kad būtų patogiau tarpusavyje dalintis informacija. Atsiradus Google Docs, tapo galimybę redaguoti visą informaciją realiu laiku.

 

Kaip naudotis šiuo įrankiu?

Visų pirmą tau reikės pasidaryti kopiją sau. Ir pagaliau nuspręsti, kad nori sistematizuoti savo darbo procesą bei yra aktualu dalintis informacija su komandos nariais bei klientais ar vadovais.

Tikiuosi, kad nesi iš tų – let’s keep our seo strategy in secret and do nothing! 🙂

 

Labiausiai visiems patinka „susijusios paieškos„. Įrankis tiesiog suvalgo visas susijusias paieškas tiesiai iš Google paieškos rezultatų ir pateikia net iki 240 raktinių žodžių idėjų.

 

Tenka ruošti SEO pasiūlymus ir klientams pateikti galimybių analizę? Srauto analizė tau patiks. Tiesiog įvesk raktažodžius ir mėnesinį paieškų skaičių. Įrankis tau paskaičiuos galimų paspaudimų kiekį priklausomai nuo pozicijos.

 

Turbūt daugiausiai laiko praleisi prie raktažodžių priskyrimo ir meta informacijos ruošimo. Planuoju ateityje atnaujinti įrankį ir pritaikyti ImportXML funkciją, bet reikės dar pakentėti.

 

404 klaidų šalinimas kartais sukelia tikrą galvos skausmą, todėl visada tam naudoju lentelę. Ypač tais atvejais, kada sistema neturi 301 nukreipimų varikliuko ir reikia sugaudyti visas klaidas.

 

Prisijungimai? Visada po ranka.

 

Tikiuosi, kad esi pažengęs ir viena iš pagrindinių tavo taktikų yra out-reach, tai kontaktų valdymui tau patiks kelios lentelės.

Jeigu turi kokių klausimų apie įrankį ir jo panaudojimą – rašyk komentare ir pasistengsiu tau atsakyti.

 

P.S. planuojami atnaujinimai:

  • ImportXML naudojimas importuojant svetainės medį;
  • Turinio marketingo kalendorius;
  • Svetainės SEO audito žingsniai;
  • SEO darbų kalendorius;
  • Tavo idėjos …

 

Gauk daugiau įdomių straipsnių
Užsisakyk naujienlaiškį ir gauk mano laiškus pirmas. Jį skaito MailerLite, Inspired UMkpms ir kitų įmonių darbuotojai bei naujų idėjų ieškantys marketingo specialistai.
We respect your privacy.

Comment

There is no comment on this post. Be the first one.

Leave a comment